loading...
فروشگاه ممتاز چی | تضمین بهترین خرید اینترنتی از ممتاز چی
امیر بازدید : 353 1395/11/15 نظرات (0)

  قیمت : 30000 تومان  

این کتاب حاصل 1 سال تحقیق و تجربه شخصی من در زمینه شناسایی دانشگاه های مختلف و همینطور روش اخذ پذیرش و مکاتبه با دانشگاه و خیلی نکات کلیدی هست که من در عمل بدست آوردم و هزینه سنگین مالی و زمانی برای من داشته و شما با کمک این کتاب میتونید خیلی راحت تمام کارها رو خودتون انجام بدید و هزینه های سنگین به موسسات اعزام دانشجو پرداخت نکنید.

چه اطلاعاتی در این کتاب ذکر شده ؟

 

    • چطور یک استیتمنت خوب و محکم بنویسید تا نظر استاد دانشگاه و تیم پذیرش رو جلب کنید تا جواب مثبت به شما بدن ؟

    • چه مدارکی باید ترجمه بشن و چطور ؟

    • چه کشوری برای ادامه تحصیل شما بهتره؟

    • اجازه کار دانشجویی در هر کدام از کشورها چند ساعت هست؟

    • مراکز اپلیکیشن ویزا کجا هستند و چطور میشه وقت سفارت گرفت ؟

    • موسسه یونی اسیست در آلمان چیه و چکار میکنه ؟

    • موسسه یوکاس انگلستان چیه و چکار میکنه ؟

    • کدوم دانشگاه ها در آلمان بدون زبان آلمانی به شما پذیرش میدن ؟

    • کدام دانشگاه ها در آلمان رایگان هستند ؟

  • کدام دانشگاه ها در آمریکا رایگان هستند ؟

 

مطالب این مجموعه به هیچ وجه کپی شده و تکراری نیست چون در طول یک سال خود من اونها رو تجربه کردم و حالا در اختیار شما گذاشتم.

 

  قیمت : 30000 تومان  

 

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

تبلیغ

 

  1. یادگیری از راه خدمت‏

    تبلیغwww.efprograms.org/afrooz
    چکونه آموزش را با مشارکت در خدمات اجتماعی پیوند دهیم
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری